نحوه تعمیر و عیب یابی درب پارکینگ


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 24 فروردين 1403
بازدید : 608
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر


باز کردن دستی درب گاراژ برای کسی که عادت به فشار دادن کنترل از راه دور برای باز کردن درب گاراژ دارد، واقعا دشوار است. علاوه بر این، سختی نحوه باز کردن درب و امکان تعمیر را نیز باید در نظر گرفت. در زیر اولین مراحل برای شناسایی مشکل و در صورت امکان تعمیر خرابی و تعمیر فضای پارکینگ منزل را توضیح خواهیم داد.

خرابی جک درب گاراژ را می توان به دو دسته تقسیم کرد. راه اول به راحتی قابل شناسایی است و دیگری خرابی جک بدون عواقب فیزیکی است که هر کدام به تفصیل توضیح داده شده است.

با مشاهده اثرات فیزیکی جک را بشکنید

به علائم شکستگی روی دست جک توجه کنید

اگر بازوی جک درب گاراژ شما شکسته یا محور آن خم شده باشد، در این حالت کار زیادی نمی توانید انجام دهید و باید با سرویس یا تعمیر جک خود تماس بگیرید تا بازوها برای تعمیر باز شوند.

شکستن پایه جک و پایه جک

این می تواند توسط خودتان یا یک جوشکار تعمیر شود. ابتدا باید آن را به حالت قبل برگردانید، در صورت تغییر شکل یا خمیدگی پایه ها با چکش کاری، و پس از تمیز کردن محل جوش روی در، پایه را دقیقا در محل قبلی جوش دهید. توجه داشته باشید که اگر پایه ها به درستی نصب نشده باشند، در گوشه باز شدن درب مشکل جدی ایجاد می شود. برای تعمیر جک پارکینگ از کارشناسان ایپاکو کمک بگیرید.

در زد و وارد شد

در صورت مشاهده خراش یا ضربه بر روی در و باز و بسته نشدن جک و یا عملکرد بسیار بلند، موتور و گیربکس جک آسیب دیده است و باید با تعمیر دستگیره مشکل آن برطرف شود.

چشم یا فتوسل شکسته یا دزدیده شده

اولین کاری که انجام می دهید این است که سیم های چشم مثبت و منفی شکسته یا دزدیده شده را بردارید و روی آن ها را با پد بپوشانید. در را با کلید مخصوص باز کرده و با دست موقتاً ببندید سپس یک سوکت درب پارکینگ بخرید و یک فتوسل بر روی درب طبق دستور صفحه پریز نصب کنید و آن را تعمیر کنید.

دستکاری یا سرقت مدار یا پانل کنترل جای پارک

در این مورد، برای تعمیر جک پارکینگ کار زیادی نمی توانید انجام دهید. اما اولین کاری که می توانید انجام دهید این است که برق ورودی 220 این برد را برای جلوگیری از رعد و برق قطع کنید. سپس با یک تعمیرکار جک درب تماس بگیرید تا چرخ شکسته را بررسی کند یا آن را با چرخ جدید تعویض کند.

از یک فرد غیر فنی بخواهید مدار کنترل یا درب گاراژ را دستکاری کند

معمولا افراد در ساختمان بدون آگاهی کافی، درب مدار کنترل جک درب گاراژ را باز می کنند تا ریموت کنترل را وارد کنند و به طور تصادفی ریموت های کدگذاری شده را خارج کنند یا تنظیمات جک را به هم بزنند. اگر تنظیمات گیج کننده است و جک به درستی باز و بسته نمی شود، به دلیل وجود انواع جک های زیاد در این قسمت، باید با تعمیر جک پارکینگی نیز تماس بگیرید، اما در صورت جدا شدن تلویزیون موارد زیر را آماده کرده ایم. مقالات.

درب اتوماتیک بدون هیچ دلیل یا نتیجه فیزیکی شکست می خورد.

این می تواند کمی گیج کننده تر از مورد اول باشد و هیچ نشانه ای از دلیل شکست دریافت نخواهید کرد. بنابراین در زیر سعی می کنیم تمام موارد خرابی و روش های تعمیر درب پارکینگ را به شما بگوییم.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com